Längtar till sommaren!

Heeej!
Idag har varit en bra dag :)
Klasskompisarna har varit här och pluggat.
Så vi har kommit en liten bit på vårt grupparbete!
Jag hade dukat fram annanas, banan, vindruvor, melon, apelsin och kiwi. Och kaffe!
Det blev väldigt gott!
Nu sitter jag och väntar på min lunch som lagas i ugnen.
Kyckling med wokgrönsaker :D mumma!
Sen måste jag plugga :(.
Lunch, gå ut med hundarna och plugga!
Jag hoppas att ni där ute får en bra helg!
Känner lite att nu får det väl snart bli sommar och hända något kul!
KRAM

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Linda

Härligt med en massa frukt, det passar alltid :-) Vill du ses i veckan gummsan?Kram. Och jag gillar bananer massvis! :)

2011-05-23 @ 21:49:06

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0