Ljus?

Nu har jag gått igenom en massa de senaste veckorna.
Sömnproblem, depression, panikattacker och till sist så blir man sjuk på det.
Tack vare sjukdomen har jag i princip sovit mig igenom två dagar, det var nog välbehövligt.
Är inte helt hundra procent frisk, men friskare. Och med ipren i kroppen känner man sig som stålmannen!
Hoppas detta är ljuset på den långa mörka tunneln som jag letat mig igenom.
Har dessutom fått insomningstabletter utskrivna. Får hoppas dom funkar sen och att man inte blir beroende.
Har också slutat äta godis igen och dricker ingen cola.
Inte gjort det dom senaste dagarna iaf! haha.
3-4 dar kanske men det är långt för att vara mig.
SÅÅ sjukt sugen på godis är jag så det är inte sant.
Men ska försöka hålla mig ifrån det nu.
Har idag den sista grejen i skolan, den obligatoriska grejen, arbetet är inlämnat.
Nu är det bara omtentan kvar.
Känns som en lättnad.
Hoppas att jag kan börja leva nu igen.
Fast har ont i huvudet och svettas som en gris.
Detta trots och på grund av min ipren!
Kram och godmorgon!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0