Lugnt!

Lugnt, så lugnt.
Inte en människa här, i princip.
Men nu kom det lite.
Det är tråkigt, roligare när det händer saker.
Snart lunch dock, och en kort dag idag.
Så har man fått en supergod frukost på jobbet.
Kalori-intaget för dagen har nog helt klart överskridits.

Men det blir träning med både mamma och Emelie idag :D Det blir kul.
Snart lunch med pappa.
Leo saknar jag som TUSAN!
Hann inte prata med honom igår för det blev en lite stressad resa till Mine med tjejkväll, pizza och filmmys!

Så gick det med att vara nyttig?

Det är för mycket frestelser omkring mig.
Men tror det är bra med maten jag äter ändå.
Minskar kalori-intaget en del nu bara genom att äta bättre frukost, lunch och middag.
Vi får se vart det leder mig.

För en sak som alltid går i samma takt så är tiden väldigt relativ, ibland går den snabbt och ibland långsamt.
Trots den jämna takten.
Ta vara på den tiden du har!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0