Förlåt!

Detta inlägg blir ett förlåt faktiskt.
Har tagit bort en del i mitt förra inlägg.
Ibland händer det att jag blir för personlig i min blogg.
Om någon har fått uppfattningen om att Emil är en dålig pappa eller inte bryr sig om Leo kan jag tala om att ni har helt fel uppfattning.
Han är en fantastisk pappa och Leo kan inte önska sig en bättre!
Man kommer helt enkelt inte alltid överrens bara men det förlåter faktiskt inte att skriva ut det så här.
Vill inte färga någons tycke så de tycker att Emil är dålig, för det är han inte på långa vägar.
Iaf.
Förlåt!
.
Idag har Leo kommit hem :D.
SKÖNT!
Han är så fantastisk.
och jag sitter och dricker smultronvin, vilken blaska! haha.
Tycker inte om det nykter har jag märkt.
Alldeles för sött.
Men tyckt det varit jättegått några gånger när jag druckit något glas vin innan!
Nu har Leo lagt sig och jag har gjort marinad att lägga kyckling i :).
Det ska bli kycklingspett :D
Och pappa lagar gulasch till middag!
Mumma!
Kycklingspetten ska bli till att ta med till skola och jobb.
Storkok så att säga!
Så man slipper det sen :).
.
Skolan har jag typ släppt helt för ett tag nu.
Tagit en lugn helg.
Känt att jag behövt vila upp mig lite. Varit så sjukt stressad på senaste tiden.
Men imorgon ska skolan tas tag i igen.
Läste lite imorse men denna boken var inte lika intressant ! :P.
Haft en RIKTIGT slapp och go dag!
Tog en 1 och en halv timme med hundarna och sen bara slappat! :).
KRAM!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Ibrahimanneli

Good people of togo i was here ok.. Och jag gillar bananer massvis! :)

2012-08-09 @ 11:57:43
URL: http://ibrahimanneli.blogsmile.com

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0