Blääää, för mikrobiologi!

Hej hopp!
Sitter här och hostar, kanske är det simhallssjukan som börjar komma ändå?
Har bara väntat på den!
Idag har jag gjort prov, pluggat, kört Leo och pluggat lite till.
NU lägger jag ner böckerna..
Farmakologin är intressant och riktigt kul.
Men mikrobiologi är nog fanimig bland det tråkigaste jag gjort!
Kanske någon som kan göra den åt mig?
Imorgon blir det nog träning och sen plugg och efter det lite vin och mys med min favorit Linda :D.
Och nu ska jag snart SOOOOVA!
Ända till klockan 10!
Hoppas mamma väcker mig innan hon går och tränar!
Annars får jag ta en långpromenad och ha med mig mikrobiologiboken :P haha..
Känns som om jag aldrig kommer lära mig det där!
men men, den som lever får se.
Tomt utan leo här men ska bli skönt att sova.
Tror han har det toppen hos sin pappa =).
KRAM!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Nora

Jag vet hur det känns, jag har min tenta på fredag och har smått panik! Hur ska man någonsin kunna lära sig alal detajler!?. Och jag gillar bananer massvis! :)

2011-01-12 @ 20:18:19
URL: http://noragyll.blogg.se/

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0