4 Januari 2011

Hej hopp!
Har varit i halmstad idag och imorgon blir det plugg på biblioteket inför tentan..
Känns lite jobbigt.
Tror jag har tentaångest.
Men kan ändå inte plugga nu på kvällen.
Vill bara inte, vet inte vad det är.
Men är lite deppig inför tenta och allt som är nu tror jag.
Det gör mig på väldigt dåligt humör.
.
Sitter nu och lyssnar på en väldigt fin låt :)
"Kärleksvisan av Sarah Dawn Finer"
Och väntar på att two and a half med ska bli nerladdat.
Sen går jag in och lägger mig i sängen !
.
Har det mys med Leo under kvällarna här och har lite kommit igång med träningen med.
Ska även försöka sätta igång och äta via curves dieten igen.
Har som tur var inte gått upp en massa under julen utan ändå gått ner 1 kg! haha..
Förmodligen bara muskler med tanke på min sjuka.
Men nu ska jag ner mera!
Åt max idag, tycker inte om hamburgare längre märkte jag.
Tycker inte om pizza och inte hamburgare och pommes längre.
Vad har hänt?
Men är överdrivet förtjust i godis och chips! haha.
Idag har jag inte ätit någonting sött alls. Förutom en banan!
Hamburgaren var nog inte det bästa att äta heller men de andra resturangerna var stängda.
Hoppas det går bättre imorgon. Men det tror jag.
Ägg och yoghurt till frukost.
Borde köpt keso när jag var och handlade idag
Keso med kanel och all bran är sjuuuuukt gott!
Men får handla det när vi storhandlar :D
Ska få fler recept nu snart också..
.
30 min kvar tills two and a half men är klart. Va ska man göra tills dess?
dom brukar typ ta 10 min att få ner.
KRAM!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0