Trött på att vara sjuk!

Känns som om sjukdomarna här aldrig tar slut.
och som om jag aldrig blir frisk.
Ligger här med huvudvärk och halsont och slutar inte hosta. Ögonen vattnas bra jämt hela tiden med och näsan slutar inte rinna.
Känns som om det har varit en jättekonstig dag idag.
Vaknade ur en jättekonstig dröm och mådde konstigt.
Av någon anledning kände jag att jag var tvungen att kolla facebook och där märkte jag att en pappa och farmor till en liten kille i samma ung mamma grupp som jag och leo gick i har dött.
En liten 2,5 åring har alltså förlorat sin pappa och farmor. Det känns hemskt :(..
och jag orkar inte ta hand om min lilla sjuka 2 åring.
Nu orkar jag inte skriva mer.
Vill jobba imorgon, men frågan är om jag orkar det.
Positiva klubben här!
Kram

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0