Leo, 2 år <3

Hejsan!
.
Helgen och dagen har varit riktigt bra :).
Har inte haft Leo men ändå fått umgås med honom massor!
Så sjukt skönt att vara förälder tillsammans med någon.
I Fredags åkte jag och Linda och simmade, bakade och överraskade Emil med tårta :).
Vi lekte med Leo tills han somnade och sen så kollade vi solsidan och satt och tjötade.
Sen åkte vi och hämtade Emelie i gbg och åkte hem!
Men hade glömt ta ut den jäkla bilstolen!
På lördag var det bara att baka och städa så snabbt jag kunde och sen åkte jag till Emil och lämnade stolen.
Lekte med Leo tills han somnade och vi klippte hans hår och duschade honom och gjorde honom födelsedagsfin :).
Sen kollade vi film och jag åkte hem.
Dagen började idag vid 9.30 och jag gjorde iordning för kalas :).
Sen kom mormor och morfar och födelsedagasbarnet och hans pappa :D
Sen flöt allting bara på och när alla hade gått så fick jag hjälp av Emil att städa.
GÖTT!
Sen hoppade jag och Leo i ett bad :) och en öl ;D.
Längtat efter en öl jättelänge nu så det va ASGÖTT.
Just idag, just nu känns allting jävligt gött och bra.
Tänk att min lilla skrutt är 2 år redan :).
Han har HUR MYCKET duplo som helst nu :) haha.
Massa fina bilar och lyftkranar och allt :).
Bortskämd ;D
Han fick massa fina paket även av alla som var här.
TOPPEN helt enkelt!
KRAM

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0