Sjuuuuk!

Jag är sjuk och trött och allt känns lite bajs just nu faktiskt.
Inte hunnit med att läsa allt som jag ska ha hunnit till imorgon och jag ORKAR inte.
har seminarium imorgon.
Ska sätta mig nu snart och kolla igenom orden.
Men lär inte hunnit läst ut det tills imorgon.
.
Tog en huvudvärkstablett innan. Men den har inte hjälpt ett skit känns det som. Har huvudvärk och feber ändå.
Och så ska man plugga, och sen ska man finnas där för folk.
Jag vill finnas där för er, för alla. Men jag har för mycket att tänka på själv känns det som. Eller så är jag bara ego. Det gör mig till en klagande jävla idiot.
Känns lite som en låt av veronika maggio passar in idag.
eller iaf refrängen
"jag är aldrig nöjd, jag är aldrig nöjd"
Men det är jag ju, men idag är jag aldrig nöjd. Inte med något.
Jag får helt enkelt kanske ta ett steg tillbaka och se om det händer något som jag vill.
För händer saker det gör det hela tiden men det blir aldrig som jag vill.
Kan det inte bara hända något spontant, glatt och roligt som inte jag hittat på?`
Bara typ nu, ge mig lite ljus en dag som denna?!
.
Kanske feberbabblar nu, haha. Ingen som förstår.
Eller ja, jag hoppas att någon förstår.
Kram..

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0