Mos i huvudet!

Pluggandet gick väl sådär.
Annat har också gått sådär..
Känner mig så seg och mosig i huvudet.
Blodsockret är högt.
.
Jag hatar när blodsockret är högt, det är då alla jobbiga tankar kommer.
Vet inte om jag gått ner nu eller nåt.
Men innan väntade jag på att något skulle hända, världen kändes otillräcklig.
Det är samma känsla som kan vara innan och efter man har tränat. Efter man har tränat känns ju oftast världen som en lättare plats att leva på.
Sen bestämde jag mig nog, ska inte säga helt att jag gjorde det för det kan ju ändras till imorgon.
Men jaa, ändrade mig nu iaf.
Världen känns bättre och jag känner mig glad, lycklig och kär.
Önskar att Jani vore här.
Minun kaunis prinssi ;).
.
Hahah märker nu att det jag skrivit inte hänger ihop, det här inlägget har väl tagit mig snart en timma att skriva klart så saker har ändrats under tiden.
Ska väl försöka lägga mig lite i tid idag så det är mindre chans att det händer otrevliga saker i trafiken.
Och får hoppas jag är lite pigg så jag inte är helt som en zombie och otrevlig mot dom som ska åka med mig i bilen :).
.
Nu gick det 20 minuter till och jag har inte skrivit något.
haha.
Men ska nog sova för känns inte som om jag har så mycket att säga.
Tänker gå på känslan den här gången.
Känslan djupt där inne.
Känslan i ryggmärgen att det här är bra, det här är rätt.
Sen försöka att inte tänka på så mycket mer runt omkring det.
.
Kram och godnatt!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0