Hej hopp!

Hej hopp =).
.
Just nu är jag glad så idag har varit en bra dag ;) haha.
Inte fått mycket plugg gjort men har haft en mysig morgon med min sötgröt =).
Det gillas. Och ja va skönt att vi kunde vara med varandra lite igår kväll med.
Fler sådana här kvällar tycker jag det får bli =).
Sen när han hade åkt pluggade jag lite men blodsockret gick snabbt åt helvete så jag föll ner i depp.
Att ett blodsocker kan påverka så mycket?
Det gick inte ner fören vid 17 tiden och då åkte jag och mamma och tränade.
Nu har jag handlat och kommit hem =) Äter riktigt god mat.
Den är utan kolhydrater för tydligen ska pappa gå på en sån diet nu och då får man väl följa med :P.
Det kan kanske hjälpa mitt socker också.
Så har köpt massa fisk, bacon, ost och sallad.
Lillskrutt sover hos mamma och pappa inatt igen :/ kändes sjukt tomt imorse och kommer nog göra det imorgon också men vi hoppas på att jag är pigg imorgon när leo kommer hem så vi kan leka gärnet :D.
Vi hade väldans kul idag trots mitt deppiga humör. Han lyser verkligen upp ens vardag den lilla palten.
Träningen gick riktigt bra idag, kändes som om jag kunde ta i lite mer än jag gjort den senaste tiden.
Livet går i rätt riktning.
Nu kan jag börja ta kontakt med folk igen.
haha.
Och hoppas att plugget går bättre snart med =).
Slutklagat på ett tag på facebook och bloggen hoppas jag, haha.
Nu blir det idol, och sen ringer min älskling.
Sen sooooova :D
Försöka iaf, ska ta med mig pluggboken in till sängen då somnar jag säkert snabbt ;).
KRAM!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0