Bra dag idag ändå. Men knasig!

Har varit en liten knasig dag idag =).
Under natten har jag avnjutit mardrömmar och högt blodsocker. Vaknade klockan 4 för då ville Leo gå upp.
Kunde inte somna igår heller på grund av sockret.
Men somnade tillslut och hade mardrömmar och sen gick det ner.
Iaf, jag var väl utmattad imorse men vaknade inte av klockan eller så bara jag stängde av den.
Leo somnade om vid 5 och vaknade 7.30.
Leo ska vara på dagis 7.30, så det var bara till att hoppa upp ur sängen och göra sig iordning.
Lite stolt är jag ändå, vi var vid dagis 7.45.
Sen hade jag ju missat tåget såklart till skolan.
Men som tur var fick jag låna bilen så kunde äta frukost i lugn och ro =).
Men kom försent ändå för jag var väl lite seg efter natten.
Sen kom jag hem från skolan och gjorde en pluggplanering.
Det är sjukligt mycket att göra men känns inte övermäktigt när man planerat in när man ska göra det =).
Nu har jag ju en vecka ledig som jag kan plugga rätt mycket under.
Får göra lite i helgen med =).
Och så bakade jag muffins, MUMS!
Sen när jag skulle plugga in det jag planerat in så somnade jag såklart :P
Och mardrömmar och högt blodsocker igen.
Då ångrade jag att jag ätit en muffin :P haha..
Men jaa, läser igen det ikväll.
Nu ska vi gå och kolla på en "lägenhet" eller radhus.
Har inte fattat helt vad det är men jag kallar det radhus.
Hoppas hoppas hoppas att det är fint och att mamma och pappa blir förtjusta =).
för jag vill ifrån lägenhet. Är verkligen inte en lägenhetsmänniska :P.
Men nu börjar dom klä på sig här så får väl börja jag med..
Nu ropar leo på mig.
KRAM
hej!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0