Tjaa, inte somnat än.

Jag har inte gett upp hoppet än :P haha.
inte somnat än.
Finns en liten spärr där.
Avsnittet av glee var ett väldigt ledsamt avsnitt och ja det handlade om Gud.
Sån bullshit!
haha.
För mig då, klart man respekterar om folk vill tro på Gud, men kändes lite som om meningen med det hela var att säga att man borde tro på Gud. Men det kommer jag aldrig göra. Så det kändes lite jobbigt. Tycker att det är en jobbig fråga det där med Gud och tycker det är jobbigt att prata om det. Men som sagt, folk får tro vad dom vill. Jag tror inte på en man i himlen som bestämmer eller ser efter oss.
Man får göra så gott man kan själv. Göra det bästa man kan och vara så god man kan mot andra människor.
Men det fick mig faktiskt att tänka mycket på det.
och jag vet inte men jag tror att en människa jag vet, är som jag har varit.
Har svårt att acceptera. Jag hoppas det är så, men man kan ju aldrig veta.
Och jag hoppas att den här människan hittar ro i sig själv, någon dag känner sig så säker i sig själv att den accepterar det. För jag vet hur det kan vara att vilja äta kakan men ändå ha den kvar. Har varit där själv. Men sen kan det mycket väl vara åt ett annat håll också och då lär det bli väldigt jobbigt. Men jag lever på hoppet och denna gången ska jag försöka, verkligen försöka. Försöka tillåta mig att känna, öppna mig och ta det lugnt framför allt. Men just nu lever jag på en sak. Jag vet inte hur det kommer bli, det vet ingen man kan bara hoppas att det löser sig tillslut. Jag hoppas att om det är som jag tror, att det inte kommer ta ett år som det gjorde för mig.
Jävla svammel men behövde skriva av mig lite och få mig att se det lite objektivt.
.
Jag sitter och lyssnar om och om igen på stanna hos mig av the drifters just nu som älsklingen skickade till mig förut idag. Men ska upp och ta blodsocker nu för jag känner mig låg..
Kanske därför jag är vaken än?
KRAM!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0