Phheeww!

Jag satte mig här med en stor suck!
Min pump har krånglat, blöö.
Är hög som ett hus och trött.
Fått städat och duschat.
Nu ska jag snart ut på en promenix. Blev ju ingen träning imorse för jag har fått feber och en svullen hals. Men ut på promenad ska jag iaf, och jag ska till kungsmässan och apoteket.
Sitter och tänker på en lite jobbig sak.
Som alltid när jag är hög så blir jag ju deppig.
Min mage gör fortfarande ont. Småont hela tiden och jag har ju inte haft någon sådan där superkramp liksom och det har inte kommit blod ur magen på ett tag. Men den känns ju fortfarande spänd och knasig.
Tänk om det är Cancer?
Tänker lite på min kära farfar som gick ont med ryggen jättelänge och fick aldrig rätt vård och dom kollade aldrig upp det. Tänk om jag borde krävt att få gå igenom röntgen som läkaren pratade om men inte trodde att jag behövde.
Magen och ryggen gör lite extra ont. Men jag gör som läkaren säger. Väntar och ser om det kommer mer blod.
6 dagar kvar <3<3
underbart!
Nu ska jag iväg på min promenad!
Kram!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0