Mycket nu!

Händer mycket nu och blodsockret har börjat skita sig igen så jag är inte världens gladaste.
Därför jag inte skriver.
Ska försöka börja plugga ordentligt igen nu med.
Lärt mig de artärerna nu som man kan ta pulsen på utantill.
Men självklart så kom inte det på seminariet idag. haha!
Fick prata om virginia hendersson. Men det gick bra!
.
Sen när jag skulle hämta Leo så var jag jättelåg så pappa fick springa och göra det. Men när dom kom hem 15 min senare så hade sockret gått upp och Leo ville definitivt åka och handla! haha
Så det gjorde vi.
Nu är det storhandlat och Leo är go och glad
Och snart blir det att äta god tomatsoppa!
Men ligger nog högt i socker nu!
.
Tänker på Jani med.
Önskar att helgen hade kunnat vara längre.
Är så sjukligt tråkigt dom här dagarna.
Man hinner och orkar inte prata så mkt.
Men men bara 10 eller 9 dagar kvar tills vi ses igen och då ska vi till ge-kås :D.
.
Nu sitter jag med Leo här i knät och gosar.
Egentligen ska han ju sova nu om 5 min men så lär det inte bli.
Men han är rätt lugn, trött och go!!
Skönt med såna dagar när han är det :).
Nu skulle han rensa bland kritorna, haha sötunge!
.
Imorgon ska vi ha sista övningen på lab och nästa vecka blir det färdighetsprövning på onsdag!
Kommer nog gå bra!
Hoppas jag får sätta pvk eller ta blodprov! haha
Ska kolla det nu!
Hoppas dom skickat info om det!
Förresten påtal om ge-kås innan! haha min skola har ordnat en resa till ge-kås gratis för alla studenter! haha. Det tyckte jag var kul men en riktigt bra idé egentligen!
Nu tillbaka till högskolans hemsida!
haha
NEPP!
Såklart hade dom inte lagt in grupperna så jag vet inte när eller vad jag ska göra på den dagen än!
Och Annika sa att det skulle komma in "snart idag".
Bra där ;).
Men nu är det snart soppa! Mumsfillibabba!
KRAM!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0