Imorgon!

Imorgon är det Fredag!
Mysigt!
Men usch va hemskt att jag har så mycket att plugga :/ Har ju inte TID! :O
Och idag har inte gått något vidare :P
Vaknade kl eehhhmm 12.
Leo vaknade ju 4 imorse och ville prompt inte somna om!
Och idag skulle jag plugga hittils har jag laddat ner alla dokument som jag skulle läsa igenom och försökt sammanställa det till ett dokument. När jag nästan är klar så hänger sig så klart programmet och jag får avsluta det jag gjort och kunde inte spara det! Hipp hurra!
Nu är kl 13 och det är bara 3 timmar kvar tills Leo ska hämtas på dagis.
Jaa och nu blev jag sur på det som hände så då sitter jag här istället.
Kommer inte hinna någonting!
Men men
Kanske skiter i att sammanställa dokumenten och bara läser dom, för min dator har en väldigt smart funktion. Man behöver inte öppna dokumenten för att läsa dom. Därför är dom på sätt och vis redan sammanställda eftersom dom ligger i ordning i mappen!
Smart grej det där!
Lite besviken blev jag igår när jag märkte att det inte kommer ut något nytt avsnitt av glee denna veckan :(.
Skitnissar är ni allihopa!
.
Jaja men till det positiva idag är ju att jag är pigg just nu iaf :D
Men sjuk, snörvlar på som en galen här.
Och Leo har börjat tjata om att han vill vara med Elsy hela tiden den lilla godingen.
Han var ju hemma fredag förra veckan och var på sjukhuset och sen åkte vi förbi elsy och åt lunch!
Han vill nog ha en sån hemmadag igen :).
Nee men nu ska jag väl ta tjuren vid hornen och börja läsa!
Hipp hurra för här kommer bumbibjöööööörnarna!
och imorgon kommer min bamsebjörn <3
Kram!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0