Haft en bra dag!

Hej hopp!
Idag har varit en bra dag.
En lugn dag.
Vaknat, lekt med Leo, Emil och Anna var här, åkt till farmor och ätit god fisk, åkt hem och handlat!
Nu efter en lång handling har en väldigt motsträvig Leo lagts och jag tror/hoppas att han nu har somnat!
Fast han vaknar väl bara av att jag skriver att han somnat :P.
Han har inte velat äta och absolut inte sova idag!
Han vägrade sova middag och sov bara en pyttestund i bilen till farmor.
Konstigt det där att han är så pigg.
Piggtrött.
*
Jag sitter nu och lyssnar på go musik!
Och väntar på att Jani ska komma in på msn.
Bara 5 dagar kvar tills jag får träffa honom igen.
Gott gott.
Hoppas det går fort.
*
Har faktiskt träffat och pratat med Bosse idag med!
Han hade många intressanta historier om när han jobbade på sjukhus förr i tiden :).
Tänk att vissa saker varit som dom varit, och tänk att vissa saker fortfarande är sig likt.
*
Olika människor är bra på olika saker och ingen är bra på allt.
Men farmor och Bosse har nog dom största och snällaste hjärtan man kan stöta på.
Man kan inte alltid dra jämt och ja, jag är inte den bästa på att visa tacksamhet eller höra av mig eller någonting. Men även jag har ju andra bra egenskaper.
Och bäst i världen är nog ändå Leo ;).
*
Kram och godnatt!
Ska sova sen och skriver inget mer idag så säger godnatt :D

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0