Godmorgon!

För den som hann läsa mitt tidigare inlägg så verkar det lugnt.
Vi hoppas på att det är det.
För jag fixar det inte.
.
Nu på morgonen har jag iaf varit och tränat :D Gött det.
Och det är ju riktigt fint väder idag.
Har en klasskompis som gifter sig idag, vilken praktdag dom får för sitt bröllop!
Hoppas verkligen dom får en underbar dag.
.
Jag ska väl bara försöka få dagen att gå, ska kanske till Carolina.
Får hålla mig pigg och glad iaf och så får vi se när Leo vaknar :D.
För nu har han somnat middag en stund.
Undrar hur gammal ett barn är när det slutar sova middag!
Det måste jag kolla upp!
Kram iaf från en ljusare AnnaLisa som hoppas på en ljus dag och en ljusare framtid än den jag såg inatt! =)

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0