Fick för mig att kolla skillnaden..

Tycker själv att jag ser väldigt mycket tråkigare ut nu för tiden.
Kanske borde gå till frisören och klippa mig en frisyr och färga håret svinblont igen :P.
För blondiner har ju så mycket roligare, eller?
Borde iaf kanske göra mig en liten frisyr igen för håret börjar bli så tråkigt!
och jag ser, trött ut. Jag är trött, jämt och ständigt. Men ska inte säga att jag inte får sova, jag kan inte sova då jag borde sova.
Kanske går bättre denna vecka när Jani jobbar kväll.
Får hoppas, ska hålla mig vaken till kvällen iaf. Sova direkt efter vårt samtal kl 21.
11 dagar kvar <3
Nee nu funderar jag på att hämta leo och leka ute lite med honom.
Ska ringa min far!
KRAM!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0