Blööö...

Känner mig på klagohumör idag
dock har det väl varit en bra dag :).
Varit på vårdcentralen med Leo och hans utslag. Men dom trodde bara han var torr. Knasigt, den pojken har då aldrig varit torr i huden. Jag tror mer på allergi men men vi smörjer och smörjer så får vi se vad som händer! :).
Sen var jag hos mormor och åt lunch och sen körde jag en dundertrött Leo till sin farmor och farfar där han är nu :D.
Han myser nog gärnet!
Men jag saknar honom :(.
Sen bar det hem och jag fixade lite med skolan och så.
Sen somnade jag.
Nu vaknade jag med ont i halsen, frossa och huvudvärk.
och känner mig på klaghumör.
Får hoppa upp nu och ta blodsocker och försöka göra något vettigt av dagen igen.
Får försöka tänka bort den illavarslande känslan jag har i kroppen :D.
Blir att gå på klassfest imorgon. :D Kul kul!
Kram!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0