Ännu ett inlägg! haha.

Nu kommer ett till ;) haha
superskrivande idag.
Var lite låg men inte väldigt så tog en banan.
Men ville skriva ner om en sak som hände förut som jag tyckte var lite kul :P.
När jag låg och kollade på glee så kände jag att det gjorde ont i mitt bröst. Så började känna efter lite vad det var för något men ville inte tända lampan för att Leo ligger och sover bredvid. Men iaf, jag börjar känna efter och känner att det är en klump och gör skitont. Så jag får panik och ligger och tänker
Åhhhh neeeej, Jag har bröstcancer, jag har bröstcancer, jag har bröstcancer, jag har bröstcancer, jag har bröstcancer. Så efter jag legat så i några minuter som klart kändes som timmar så tänder jag ändå ljuset och kollar och det visar sig vara en jättestor finne :P. hahahahah!
.
Känns som om det händer en massa konstiga saker med mig. Hur kan man ens få en finne där? Konstigt nog ser det inte ut som en finne heller det är bara en klump liksom och kommer ut lite vitt om man klämmer :P. Haha, där fick ni lite rolig info om mig ;).
.
Imorse när jag skulle byta insulin hände en kul sak också :P.
När jag drog ut infusionsnålen så bara sprutade det blod :P haha.. Så tog papper på snabbt och sen såg man hur det bara pulserade ut. Haha.. Fick en liten chock och ropade på mamma med en gång! haha. Leo pekade på det och sa usch! haha.. Alltid kul att starta sin dag med sprutande blod och sen höll jag på att försova mig riktigt illa! :P haha..
.
Insåg väl också att jag inte fick fram det jag ville med förra inlägget. Jag tror det är väldigt viktigt att önska alla andra människor lycka i livet. Ibland känns det svårt att vara sån och göra det. Men jag önskar verkligen just nu alla lagom mycket lycka. För om man inte är ledsen vet man nog inte hur det känns att vara riktigt glad! Att skriva ut saker för att göra folk ledsna eller osäkra, det är rätt skitigt tycker jag. Vet hur det är att vilja göra det men ja. Jag tycker det är skit faktiskt. Varför kan man inte bara önska alla människor lycka? Även om det krockar med just det som man tror man behöver för att vara lycklig just nu? Man kan ju alltid förlita sig på att det kommer komma annat som gör en lycklig, även om det inte kommer nu så kommer det sen. Skriver inte det här om någon specifik bara just nu utan också om mig själv. Men tycker att jag börja sköta det rätt bra. Känns skönt att känna att man växt upp så mycket.
.
Nee usch nu ska jag försöka sova! Blodsockret har gått upp..
Mycket blogg blev det idag så nu kanske det blir torka ett tag :P.
Hoppas lite på det för känns som om jag bara skriver när jag är uppe på natten och inte kan sova!
KRAM!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0