God julmust!

Hej hopp!
Idag har varit en fullständig skitdag med blodsockret.
Har varit och tränat imorse, förmiddags och sen ätit lunch med Linda.
När jag kom hem så låg jag på 30 i blodsocker och sen kom jag inte ner mig fören klockan 18 och då var det dags att åka till linda för mary kay hudvårdserie party typ :P.
Där blev jag klart låg i blodsocker men kunde äta upp mitt socker av den goda fikan som linda gjort :D
Nu är jag hemma igen och har skrivit färdigt mitt plugg för idag och dessutom ätit en liten bit.
Nu ligger jag på 19.
Hur gick det till?
Bytte insulin förut idag och min nål ser redan lite röd och infekterad ut.. Hmm!
Blir ingen bra sömn inatt!
Men en god sak!
Dricker nu en julmust som är på flaska!
DET SMAKAR JUL! haha.
Julmust måste vara på flaska om det ska vara gokänt!
Och det smakar underbart.
Skulle även ätit en blodapelsin var det tänkt för har varit sugen på det hela dagen men eftersom sockret är som det är så får vi nöja oss med den underbara julmusten :D.
Imorgon blir det till att plugga med Carolina :)
Vi ska gå till fyren är det tänkt.
Ska bli intressant :) haha!
KRAM

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0