Funderingar...

Usch va många funderingar som snurrar runt i mitt huvud just nu.
Det är svårt att koncentrera sig på plugg men lite har jag ändå läst igenom idag men om jag fattat det, det är en annan femma.
Borde och vill hämta Leo nu men borde och vill inte göra det heller.
Sitter här och äter äggröra med champinjoner och tycker lite synd om mig själv.
Känns nästan konstant som att hjärtat håller på att brista. Ett tryck där inne som sätter sig i halsen.
En saknad som förmodligen är dum att följa efter.
Vill egentligen lyfta luren och ringa men ändå inte.
Bara för att höra hur din dag varit och berätta om min.
Men vet att det egentligen är bäst så här.
Bara få räta ut tankarna lite.
Ta reda på vad man vill.
Dom här två dagarna när vi inte hörts alls har varit hemska.
Jag har självklart klarat mig igenom det. Men det är det där trycket i hjärtregionen.
Men jag ska försöka ha tålamod denna gången.
Vänta på att det ska försvinna.
Nu börjar jag dessutom bli illamående av äggröran!
.
Med risk för att det blir fel
Minun pieni rakas enkeli, du ger mig kraft. Jag vet att vad som än händer så kommer det sluta bra för jag har en så underbart go liten kille till son!
Men finnen har satt sig hårt, känns det som. Särskilt med mitt dåliga tålamod. Inte ens två dagar klarar jag av! haha. Det är lite patetiskt.  Men, på torsdag, då smäller det. Då har jag gett mig själv tillåtelse eftersom det finns ett behov för att ringa då. Tills dess ska jag fundera, fundera och fundera!
.
Undrar lite hur du gör nu. Vad du tänker, om du tänker. Om du bryr dig eller om mitt knasiga beteende gått så långt att du inte orkar bry dig. Men jag tröstar mig med att tänka, du hade vissa knasiga beteenden för dig du med och jag bryr mig ju fortfarande. Vissa är väl bara bättre på att dölja det än andra.
.
Sen har jag lite funderingar över till en annan person med.
Har nog insett att, det är klart att det gjort saker och ting svårare. Det är klart att det gett mig mycket att fundera på i tider när jag behövt mindre att fundera på. Men va spelar det för roll?
Är saker och ting meningen, då blir det så.
Även om det tar lång tid. Jag har inget att beskylla dig men jag önskar och hoppas att du tar en koll på ditt liv någon dag.
Inser att det är bättre att vara äkta och sanningsenlig och korrekt även om det gör ont eller är jobbigt ibland. Klart att man inte alltid kan vara perfekt, det är inte jag heller. Men man kan alltid försöka så gott man kan.
Min andra sida säger åt mig att förvandla mig själv till en fluga och åka dit och se varför, varför du gör som du gör och om det du säger har någon sanning i sig. Jag vet ju hur du försöker få det låta, och det i sig tror jag inte har någon sanning i sig. Alla bevis pekar på att det inte har det. Men, varför?
.
Sen kan jag sitta lite och undra.
Förklaringen till det hela var liksom "det är så jobbigt att sakna dig". Men om du saknade mig så mycket, varför tog du inte varje chans i världen att ringa mig? Att prata med mig?
Fast det gjorde du nästan.
.
Jaja massa funderingar och tankar just nu.
och nu har jag lyckats slösa en halvtimme med tid att sitta här.
Pappa är hemma nu och jag borde gå och hämta leo. Är lite hög i blodsocker tror jag och trött.
Sov till 12 idag :(. Uscha!
Kommer inte bli lätt att somna ikväll. Ännu mera tid till att ligga och tänka att jag kanske borde ringa dig lite ändå. Bara för att prata och höra hur du har det. Vad du haft för dig.
KRAM

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0