BJÖRNHONA!

Hejlo!!
Såg en text på gymmet idag!
Tyckte den va så grym så var tvungen att skriva in den här!
haha!
Enjoy!
.
I det här livet är jag en kvinna.
I mitt nästa liv skulle jag vilja bli en björn.
.
När man är en björn måste man gå i ide.
Man bara sover i sex månader.
Jag skulle kunna leva med det.
.
Innan man går i ide måste man äta kopiösa mängder med mat.
Jag skulle nog kunna leva med det också.
.
När man är en björnhona så föder man sin ungar ( som är valnötsstora?) i sömnen.
När man vaknar är ungarna halvt uppvuxna, gulliga, kramgoa björnungar.
Det skulle jag absolut kunna leva med.
.
När man är en mammabjörn vet alla att man menar allvar.
Man klappar till vem som helst som stör ens ungar.
.
Om man är en björn så FÖRUTSÄTTER ens partner att man vaknar med en morrning.
Han FÖRUTSÄTTER att man har håriga ben och överflöd av underhudsfett.
.
KRAM <3

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0