Tjaa, nu då?

Hejsan!
Idag har varit en bra dag :) Trött som fan när jag vaknade men annars har det flytit på.
Satt och kollade tv till typ 9 sen var jag ute och kissade hundarna lite snabbt och lekte sedan med Leo vid lekplatsen. Sen gick vi till pappa på jobbet och hälsade på och gick sen till ica :).
Nu har vi ätit god lunch :D Kyckling med grönsaker, Wok classic är klart godast! Leo får ärtor mest.
Och så har jag lagt Leo i hans säng och han har faktiskt somnat!! Fast med napp denna gången :/.
han var inte så trött så kunde inte med att sätta in honom i sängen utan napp!
Sen har jag diskat och städat lite, KUL!
.
Ikväll blir jag själv hemma!
Skönt men lite jobbigt med hundarna fast tror att mormor kommer och hjälper mig med dom :).
Hoppas på sömn inatt!!
Men känner mig trött nu så hoppas det blir så men man vet aldrig med det där.
.
Nu ska jag kolla på skolsaker och kolla om jag fått in pengar!
Kram!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0