Hemmadag!

Hejsan! :D
Idag har varit ännu en lugn dag.
Tog en promenad imorse till mormor och vattnade blommor och tog in posten. Sen var vi på kungsmässan och handlade present till lille lukas som ska döpas :D. Sen lekte vi på lekplatsen tills det blev dags för lunch som blev SKITäcklig :P haha.
Får hitta på någon annan lunch nu.
Någon som har tips på något lätt och gott?
.
Sen har leo sovit middag och jag har kollat på livet på bb, fast bara på engelska och det va så låg volym att jag knappt hörde ett ord :P.
Men det va kul ändå.
.
Sen har jag och leo busat runt :D och nu sitter lillskiten i badet och jag sitter och bloggar.
Nu kom morfar hem! (min pappa).
Så min lilla solstråle skiner extra starkt nu ;).
.
Ikväll ska jag försöka sova med Leo vid 20 tiden. Men vi får se hur det går med det :P Har varit konsigt pigg idag trots att jag bara sovit 4 timmar inatt.
.
Är det någon som vet om man blir extra hungrig om man sover för lite?
För har varit så sjuuuukt hungrig de senaste dagarna.
.
haha känner att jag skriver ut frågor här som ingen svarar på ändå men jaa det är funderingar jag har men behöver inte ha svar på dom. Om det är viktigt med svar för mig så tar jag reda på det själv ;).
Är bara lätt att skriva frågor när man tänker på det.
.
Ha det toppen!
KRAM!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0