Fullt ös medvetslös!

Använder min kära kompis lindas uttryck..
Verkligen varit full fart hela dagen nu och jag är trött som FAN!
.
Varit med Lukas och Camilla hela dagen typ.
Haft en jättebra dag på stranden och solat och pratat och ätit gott.
Leo har lekt på BVC och hade JÄTTEKUL. Både på strand och BVC.
Sen fick han sova en stund när vi kom hem och då va lille Lukas vaken så vi gosade med honom och pratade med jobbigt folk på msn! Tänk vilka människor det finns ändå :S. Och att man tar åt sig och bryr sig ens :/.
.
Nu hoppas jag att jag ska lyckas sova snart men har en känsla av att det dröjer innan jag lyckas med det.
Svider i ögonen av trötthet!
.
KRAM!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0