En dag på stranden!

Hej hopp!
Varit på stranden idag med Rebecca och Natascha!
Tror att både Leo och Natascha tyckte det var jättemysigt :D. Riktigt varmt och gott i vattnet. Nästan så man hade velat bada själv men ja, känner mig oerhört otymplig nu och det va skönt att bara se leo skvätta och leka i sanden :D.
Efter det har det bara varit lugnt. Lagat mat, städat och sovit lite.
.
Nu lagar pappa och leo mat och jag längtar lite smått till ikväll :D haha.
ska kolla på filmen En förtrollad romans.
Jag tycker den verkar jättebra och en film precis i min smak men det är upp till bevis ikväll.
.
Sov skit inatt med och kommer väl göra inatt nu med.
Inte orkat ringa mvc idag heller. Vet inte vad jag ska säga.
"Hej jag har en son på 1 och ett halvt år, jag tror att jag har förlossningsdepression!?"
Det går väl inte?
Det måste vara någon annan slags grej. Men var ska man vända sig?
Får kolla upp något!
.
Kram hej!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0