Nollning

Hej hopp!
.
Slänger in ett snabbt inlägg så här på morgonen!
Idag är det dags för nollning på högskolan!
Missar helgens aktiviteter för jag ska jobba på diabetesläger men det är det värt :) Kan ju vara med idag iaf. Sen är det nog aktiviteter några dagar till men det är lite synd att man inte kan vara med och dricka lite med dom andra. Just idag är det tydligen nollepub! Känns som att det är lite där man kommer in i sammanhållningen kanske.
Men sen får jag ju se när varberg ska ha egen nollning då kanske det är under en bättre tid.
Då kanske man kan vara med lite :D.
.
Men nu ska jag göra iordning leo inför dagis och fixa lite här hemma.
skulle bara passa på att skriva lite nu när jag ändå satt här och kollade var någonstans jag ska vara idag
.
KRAM ! :D
Och hej Farmor :D!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0