Mysiga kvällstunder.

Hej hopp!
.
Idag har jag mest sovit! haha..
Kunde inte somna inatt så somnade väl vid 5 tiden. Sen var det iväg med leo till dagis 8.30.
När jag kom hem igen så somnade jag som en stock, bra sätt att använda sin hemma studiedag!
Vaknade väl vid 14.40 nästa gång och åt och sen hämtade jag skrutt.
Vi lekte på lekplatsen till 16.30 sen gick vi in för jag var låg.
Vi hann inte med mycket fören pappa och mamma kom hem och jag åkte och tränade och handlade lite.
Sen var det till att äta och sen mysa innan sängdags för leo.
Han hade lite problem att somna innan sen han började på dagis, men nu när jag börjat sitta och läsa för honom en stund innan läggdags har det blivit mycket bättre. Han somnar utan minsta skrik på kvällen. Hoppas det håller i sig och jag trivs verkligen med dom myskvällarna vi har nu!
.
Nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på att klockan blir 21 ^^
Sen ska jag nog lägga mig och läsa!
Börjar känna mig sängredo nu faktiskt konstigt nog.
Får hoppas att jag fortfarande är trött vid 21.30.
Men va jag ska hitta på tills dess är ett mysterium, kanske man ska hämta ut boken?
Är rätt trist vid datorn nu för tiden!
.
KRAMAR!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

Puss!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2010-09-01 @ 11:14:04
URL: http://www.foxinabox.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0