Inspirerad.

Blev inspirerad av en vän nu att blogga lite.
.
Leos dagis inskolning går toppen! Kunde nästan inte gått bättre men känns ju lite tråkigt ibland att han inte behöver mig mer MEN är sjukt glad för det med. Är ju bra att han mår bra och inte behöver vara ledsen för att jag går. Snarare så att han blir ledsen när jag kommer xD haha.. Är glad att han har det så bra om dagarna!
-
Idag slog han sig så han fick näsblod hemma med :( Det va mindre kul!.
.
Va har jag gjort då?
Hade en kompis här och vi spelade spel, kul! haha äntligen en som man kan få till att spela arkadspel med en!
Haha.
Sen lekt med leo och sen tränat :D
Nu sitter pappa här bredvid mig och kollar på fotboll!
3-0 till sverige! Wiihoo!
.
Har fan inget vettigt att skriva  om :P hahah
men blev ju en liten uppdatering iaf!
haha..
.
KRAM!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0