Heaven!

Jag satte mig precis här en stund efter att ha suttit och målat med leo lite. Eller ja, ritat som han kallar det ;).
Nu är han nöjd en stund och leker med sin badring och bobbycar.
I vilket fall som helst
När jag satte igång musiken kom låten "heaven" igång. Och det kändes så bra, så som det stämmer.
Känner mig som om jag är i himlen men har en stark känsla av att jag snart kommer ramla ner.
Hoppas inte det gör allt för ont, och varför känner jag så?
När man är lycklig, varför går man och oroar sig för att man ska bli olycklig?
Jag hoppas verkligen att min känsla är fel och att jag får stanna här!
.
Idag ska jag och lilleman in till göteborg.
Tror jag iaf. Har inte hört något från kompisen vi ska träffa än, men hon har förmodligen bara inte vaknat ^^.
Leo är ledig från dagis idag för dom har studiedag.
Men imorgon ska han dit och sen ska han en sväng till sin pappa mellan fredag och lördag.
för imorgon ska jag på bio, det påminner mig, kanske ska man ringa till biografen och kolla om man kan få biljetter till filmen. Dock har dom inte än så länge lagt ut om den ens går imorgon. Men här i kungsbacka ska det väl inte vara något problem att fixa 2 biljetter? Vet inte hur populär filmen är heller men det har ju varit rätt mycket reklam om den.
Vi får se hur det går helt enkelt ;).
.
Vad vill jag?!
Någon som kan berätta det för mig?
.
Kram!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Päps

Du vill ha det bästa för dig och snutt, punkt slut!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2010-08-26 @ 21:42:34

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0