Glad idag!

Hej hopp :D
.
Idag har jag en glad dag :D.
Gick upp med Leo klockan 7 och sen gick vi till dagis klockan 9 :D
Idag var första dagen som han inte riktigt ville lämna mig och han sprang liksom inte bara in. Men han var inte ledsen eller så, så det var ju bra!
Men sen sov jag lite till när jag kom hem och har diskat och plockat och gjort lunch :).
Vid 14 hämtade jag hem min skrutt och vi lekte en timma på lekplatsen :D och nu är vi äntligen inne! :)
.
Dricker vatten och leo springer runt :D
Så gott, och jag är GLAD!
Hoppas gladheten håller i sig ett tag nu och att jag inte börjar skita i att sova helt och strunta i andra viktiga saker..
Men ändå skönt att vara glad! :)
.
På onsdag är leo ledig från dagis, vad ska man hitta på då?
..
KRAM

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0