Hej heopp!

Inatt har freddy sovit här :) MYYYS!

Leos ätande har börjat gå mycket bättre nu faktist sen jag började ge honom mer mat. Han spyr mindre och har inte samma panik när han väl ska äta :) Det är jätteskönt.

2 ggr gav jag honom så mycket mat som han "ville" ha och trodde att han behövde och sen dess har han ätit helt normalt. Han äter lika mycket som jag innan brukade ge honom fast utan att bli jättearg. Ibland är han ju fortfarande grinig när jag dukar undan maten men det är mycket lugnare och skönare under matstunderna nu. Kanske har han börjat fatta att jag inte tänker låta honom svälta?

Men sover mycket gör han idag :) Det är lite gott.. Hoppas han kommer in i rytmen att sova länge mitt på dagen och vara upp resten igen :)

Imorgon är det fredag :D Gött..
Tror att jag och leo kommer åka till alingsås i helgen och mysa sönder Freddy <3
Och så ska vi nog börja planera skåne-resan ^^ 4 st blir vi som åker ner.
Freddy, jag, Philip och Mine.

Ska snart börja göra lunch till mig själv.. Jobbar hårt nu på att inte äta för mycket eller för fel men det går inte asbra. Vi får se. Hoppas att jag ska gå åt rätt håll snart men det är sjukt vad det är svårt.. Hur kan något sånt vara så svårt?
Längtar sjukt mycket efter ett glas oboy och digestive kex nu men får avstå ^^..

Annars idag har jag plockat disk och städat lite smått här hemma. Väntar på att pappa ska komma hem så jag kan gå och träna men det är ju några timmar tills dess. Får väl börja städa mitt rum eller läsa lite eftersom jag bestämt mig att jag inte ska sitta så mycket vid datorn längre ^^ Tror det kommer bli svårt men men man får ju försöka.

Läste någonstans att citron, surt eller beskt kan hjälpa mot sötsug så jag sitter här och sörplar på vatten med citronsaft i :P något som dom som känner mig fattar är svårt för mig.
Jag ogillar verkligen att det alltid ligger citron i vatten och dricka som man får på restaurang. Usch för citronen! :P haha.

Nu siiter jag nog mest och segar för jag vill inte gå ifrån datorn och därför skriver jag så mycket. för efter jag bloggat här har jag inget viktigt kvar att göra på datorn. ELLER JO! Jag ska kolla min mail med men det går ju fort.

Ne, tillbaka till mitt citronvatten sörplande och kolla mailen.
Sen blir det städning, lek med leo och lunch! Hoppas det finns något bra och gott hemma som inte tar för lång tid att laga.

KRAM

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

Kul att läääsa!

Vet du att farmor läser din blogg nu med!? :P

Hoppas framgångarna fortsätter med Leo. Stor kram på dig!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-09-17 @ 22:26:15
URL: http://www.foxinabox.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0