3 september-09, En dag som aldrig kommer igen.

Den 3 september 2009, har ni tänkt på det?
Att denna dagen kommer aldrig komma igen, vi kommer inte kunna leva om den.
Vi får ta vara på den. Se till att den 3 september 2009 blir minnesvärd, speciell.
Det borde vi göra med varje dag egentligen.
Jag vet inte vad jag ska göra för att min dag ska bli värd att minnas men något ska vi hitta på.
Ska in och träffa min söta syster iaf :D och städa :P
Inte för att det är så minnesvärt med städning men ÄNDÅ!
Okej, jag ska vara ärlig. Skriver detta inlägget bara för att testa en ny grej som jag håller på med i skolan.
Usch, skola. Tänka sig att jag börjat med det igen och sitter här frivilgt och PLUGGAR och tycker ändå det är rätt kul.
Eller ja, kul och kul men intressant.
VIll att grafisk produktion ska komma igång med :/ Trodde det skulle börja nu på måndagen men icke.
Våran kurs är visst inte "aktiverad" än.
BAJS på det!
Leo ligger sött och slumrar bredvid mig nu..
Och nu gick freddy :( Usss!!
Han bjöd mig på bio igår lite hipp som happ :D SÅ MYS!
Kunde inte haft en bättre kväll..
KRAM!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Freddy

Hoppas det grafiska kommer igång snabbt. :) Kommer nog bli många impulsiva saker vi kommer göra. :P Får klura ut något. ^^



PUSS <3. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-09-03 @ 17:53:09

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0