29 september-09, TACK SÖTA LILLA LEO!

Hade väldigt svårt att somna igårkväll.
Många tankar som rusade runt i hjärnan så somnade nog inte fören vid 2 eller något.
Som vanligt vaknade leo tidigt, vid 5 närmare bestämt och skulle absolut ha ersättning xD
Riktigt trött gick jag upp och gjorde ersättning och matade min prins. Sen SOMNADE HAN OM! vilket är mycket ovanligt och 9.30 vaknade jag av att jag hade en liten busunge bedvid mig som låg och lekte med sin kanin, log och jollrade. <3 Helt underbart.
Det är sånna här dagar man älskar att vara mamma. xD
När man får sova ut och vaknar av en glad bebis ^^

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Linda

Heej:) Nu du lilla fröken behövs det mer update haha.... Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-10-06 @ 09:24:07
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0