28 september-09, växa ifrån...

Hur ska man göra när man känner att man växer ifrån vissa av sina vänner?
När det inte känns lika roligt som förr i tiden?
När det känns som vissa saker bara banar utför?
När man inte har orken att försöka rädda det.
Hoppas det kan vända någon dag.

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Linda

Hej hej:) Jag tror det är viktigt att tänka efter hur mycket man prioriterar kompisen och om kompisen eventuellt kanske känner likadant. Jag själv har varit med om det och det var en tuff och konstig känsla men jag satte mig ner och gjorde en nogran prioritering och kom fram till att kompisen är ju det mest värdefulla jag har. Pratade med vännen och båda hade lite mycket just nu, vi bokade upp en hel dag för oss själva och på det sättet hittade vi tillbaka till varandra. Jag är ganska emot att man bara "glömmer bort", tror man vinner mest på att prata med vännen, för vänner är ju det bästa man kan ha <3 Vi kan ha ett litet coach snack om du vill efter dansen på onsdag om du känneratt du behöver prata om något/någon.kramar i massor lindis. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-09-29 @ 11:02:17
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0