28 september-09, längesen!

Hej hopp bloggen.
Det va längesen. :P haha
Kollar idol nu, en från onsala är med :D Det är lite cooooolt inte för jag vet varför det är coolt men det är det på något sätt.. haha
Leo har somnat nu, har börjat med en ny kvällsrutin som jag hoppas få in ordentligt.
Bad klockan 19, på med pyjamas och lite gos med mamma, sen lite mat och sen så lägger man honom i sängen med kaninen och napp vid 20 tiden :)..
Har funkat bra dom senaste dagarna men inte idag, han har vaknat 2 ggr efter jag lagt honom men nu verkar han lugn :).
Tja, va ska man skriva. Livet flyter, jag mår bra, leo mår bra, jag älskar min pojkvän <3
Freddy var jättegullig i fredags och köpte en mugg till mig :D Bleev asglad och haft en underbar kväll med mine och freddy :) haha, kvällspromenaden i alingsås var asmysig :D..
Tror vi kommer få sjukt kul tillsammans i skåne alltså :D
LÄNGTA!
Freddy, du är bästa man kan önska sig <3.
Vet inte vad mer jag ska skriva.
KRAM!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

I like too lääsa!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-09-28 @ 22:24:58
URL: http://www.foxinabox.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0