4 maj-09, Leo 3 månader om 2 dagar.

Heejsan!

Idag har för mig varit en dag som jag varit ifrån Leo ganska mycket :(
Först var vi på drottning silvias barnsjukhus mellan 10-13 ungefär sen fick jag bara åka hem och snabbduscha för att sen ge mig iväg till skolan.. Fast han vara med Johan en liten stund med. =)
Sen gick vi till kungsmässan, Linda, jag och johan och åt på buffe men då kom mitt hjärta dit :D och sen åkte vi till barngruppen där de va tipspromenad.. :)

Sen har jag kommit hem =) och satt mig här och segat..

Fast vet inte vad jag ska skriva alltså!!
Känns inte som om mitt liv är så intressant att skriva om.. =)

Men Leo är min sötnos och jag älskar honom mer än allt i hela världen <3

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

:)

Jag gillar att läsa din blogg! Fortsätt!

Vem är ditt hjärta?. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-05-05 @ 21:32:25
URL: http://www.foxinabox.se
Banan inskickad av: Emelie

Jag gillar att läsa din blogg! Fortsätt!

Vem är ditt hjärta?. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-05-05 @ 21:33:19
URL: http://www.foxinabox.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0