29 maj-09, Ni är alla så gulliga! Leo snart 4 månader.

Hej hej!!

Tack för dom fina kommentarerna !! :D

Ni är så himla gulliga. 
Klart du ska få träffa Leo live någon gång malin :D Slå en liten pling eller nåt när du är i närheten :)

Idag har varit en bra dag :)..
Har varit i skolan och haft kul med Linda och sen har jag varit i frillesås och promenerat vid havet men Leo, hundarna och johan :)

Nu är jag trött som skam,

Ätit räkor och godis :D haha.. Nu ska jag hämta lite kall cooooola!

Natti natt!


Bild från promenaden idag

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

Myyysigt! :D

Fin dag var det!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-05-29 @ 22:38:24
URL: http://www.foxinabox.se
Banan inskickad av: Linda

Mysigt:) Men idag skall vi ha det ännnu mysigare, du jag leo och Shiva:) hihi..Kram. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-05-30 @ 10:18:36
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0