28 maj - 09

Hej hopp!!

Idag har inte vart en jättebra dag. 
Funderar på att söka upp en psykolog angående mina humörsvängningar snart.
Måste börja bli mer stabil nu för leos skull. 
Man kan hoppas att det berott på stressen från skola, jobb, bebis och folk. Men tvivlar på det.
Sitter nog kvar från onsala. Hur blir man säker på sig själv? Hur vet man vad man ska säga?
Jag har en tendens att få folk uttråkade och tysta, hur ändrar man det?
Jag vill vara en glad och sprallig person men det blir alltid fel. Kan någon lära mig?

Tack för kommentaren Malin!
Ska skriva om det imorgon om jag hinner och orkar :D
inatt har jag bara sovit 1 timme så är inte på topp just nu. 
Hoppas det blir lite pengar från jobbet i juni iaf. Då ska jag spara, spara, spara.
ALLA mina pengar från sparkontot är ju slut nu. 

FYFAN va jag ska vara med Leo efter studenten. Tänker inte lämna honom så här mycket mer. Det går inte. Blir som någon sliter ifrån mig mitt hjärta. Han ligger i sin säng och ler bredvid mig. 
Hur kan man vara så söt?

Skriver lite smått i en dagbok om mina känslor för honom och så nu. Hoppas jag orkar hålla på med det länge för tänkte jag skulle ge honom det när han får egna barn eller börjar närma sig 25-30 års åldern.
Gäller att tänka långt fram ;)

Nee känner att jag bestämmer mig nu!
Veliga Ansa ska bort! Psykologen ska jag till och bli som ny! haha.. Nee men ska ta tag i mina bekymmer. Har faktist börjat lite idag med en sak som kändes jobbigt men vi får se om det går hela vägen. 

Kram på er!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Linda

Oj nej mig får du inte uttråkad och tyst, mig får du att skratta,bli flummig och jag har OTROLIGT roligt ihop med dig! Jag kan alltid jobba extra som din psykolog gumman, vill finnas här för dig precis som du stöttar och finns där för mig! Kram Linda. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-05-27 @ 22:35:09
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/
Banan inskickad av: Emelie

Dina humörsvängningar kaaan ha med sömnbristen att göra söta du. En timmes sömn är väl inte optimalt.

Men du behöver tagga ner. Leo måste ju fortfarande ha dig, men nu är ju skolan snart över! Och att få prata är ibland bästa medicinen.

Och om du är något, så är det inte tråkig i alla fall!

Jag älskar dig!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-05-27 @ 22:46:12
URL: http://www.foxinabox.se
Banan inskickad av: Malin Widell

Kom igen bruden!

Sa inte du för så länge sedan att du satt in en p-stav??? Där har du i så fall typ 98,5% av dina humörsvängningar oavsett vad barnmorskor eller allt vad de kallar sig säger+ sömnbrist, stress mm kan ta kål på vem som helst. Jag tror du kommer att må så mycket bättre efter studenten.

Forstätt kämpa din stor kämpe du e snart inne på ett nytt spår med ditt liv.

Ta väl hand om dig + Leo.

Kramar. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-05-29 @ 12:59:09

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0