22 maj.. :)

Hejhopp!!

Idag har varit en bra dag men just nu känner jag mig.... Hopplös?
Emelie har varit här och kollat film och jag har ätit en godis för mycket.
Innan på dagen har jag varit med johan.. och inte gjort något vettigt :P Suttit en stund i han mammas butik.. Femplus1..
Lite småpinsamt kanske när folk går förbi och ser en där inne :P haha..
Ska väl sätta mig och försöka plugga lite nu så jag slipper det imorgon och göra det sista innan studenten..
BARA 2 VECKOR KVAR!!!!!!! Helt jävla otroligt!..

Leo har nu börjat greppa saker och fatta att man kan sträcka sig efter dom :D.. Han är så himla söt när han sitter där och skakar på saker och försöker stoppa dom i munnen xD haha.. 

Jag älskar den lille kraken <3

Nepp.. Bloggtorka..
Va ska man skriva?

Natti!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0