6 mars-09, Leo 1 månad!!!!

Idag blir Leo 1 månad gammal och AnnaLisa har vart duktig och ringt prästen som nog ska hålla dopet.. :-D
Förmodligen blir det den 19 apr :-D

Leo sov länge inatt :D.. Från 23 till 5 ungefär :D SKÖÖÖNT!

Nu ska jag plugga..
Bye bye

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Linda

Neeej vad tråkigt då missar jag det är i valencia då,ledsen..Krama Leo en massa från mig!!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-03-06 @ 14:41:43
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/
Banan inskickad av: Linda

meh neeej du får ju inte ha det när jag är i Valencia!! ledsen i ögat...Om det är den prästen du pratat om tror jag han är jättejättebra:). Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-03-06 @ 14:51:41
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/
Banan inskickad av: Mine

Neeeee!!! :( Da missar jag ju ocksa den!!



Du maste ta en massa bilder sa jag kan fa se allt anda!! :D



. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-03-07 @ 05:47:46
Banan inskickad av: Emelie

:D Hoppas han kommer på att det är skönast och bästast om man inte skriker!



Jag vill komma på dooppet! Du fick ju komma på mitt dip i dopfunten ju!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-03-07 @ 12:58:49
URL: http://www.foxinabox.se
Banan inskickad av: Fredrik

Får jag hänga med? :). Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-03-07 @ 15:00:25
Banan inskickad av: Gunilla

Hej och hå!

Mormor ett och mormor två sitter här och kollar in bloggen! Mormor två vill gärna lära sig att kommentera på bloggen! Så vi övar nu...!!!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-03-08 @ 14:50:23

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0