4 mars-09, Leo 3 veckor och 5 dagar

Hej^^

Idag har Leo inte varit glad ^^ haha
Inte inatt heller så jag är fruktansvärt trött.. Men nu ligger han och sover rätt gott i min famn.. Får hoppas han fortsätter med det ett tag till...

Gos är det iaf!! Att krama min underbart fina son <3

snart är det lägdags om leo tillåter det men han borde vara trött efter allt skrikande idag ^^ haha..
Varför är han inte lika lugn längre som han var i början? haha.. Det var mer gött ;) men det är underbart nu med men ändå! haha..

Imorgon ska jag nog göra något men kommer inte ihåg vad.. Ska försöka plugga iaf om lille herrn tillåter det ^^ Det fick jag ju inte göra idag ^^..

Usch
Vet inte vad jag ska skriva mer..

Natti på er alla!!

Kram


Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0