22 mars-09, Leo 6 veckor och 2 dagar

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ..

Såå nu fick jag det sagt :Phaha..
Leo har inte slutat gråta på hela kvällen ungefär.. Det finns inget som hjälper nästan.. Nu har han äntligen somnat en liten stund i saccosäcken. Me napp i mun...
Är fruktansvärt trött och har ont i ryggen men känner på mig att jag inte kommer kunna somna om jag går ner och lägger mig.. Kommer ha en massa skit i tankarna.


BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Men det är fruktansvärt va mycket jag kan älska den där lilla krabaten även om han skriker en hel kväll.. <3
Han är så vacker, fin, underbar och perfekt <3
Att man kan skapa ett sånt under?

Whats new in Ansas head då?
Jag har fått för mig att bli barnmorska.. undrar om jag passar som det?
Varför jag har fått för mig att jag vill bli det vet jag inte men det finns ingen mer underbart eller vacker som när en bebis föds!! kollade på videon på när Leo kom ut för någon vecka sen.. Det va då jag kände att det här måste jag uppleva som utomstående.. Att inte heller ha fasta arbetstider som man följer vecka efter vecka känns också som något som passar mig. Hjälpa folk och vara lugn i stressade situationer.. Jag tål blod men är smärträdd :P haha och då är det ju inte jag som har ont :D.. Tjaa.. Ska kolla vidare på det iaf :)

Hoppas jag får soooooova inatt!!

Men nu ska jag försöka göra något kuligt xD

Kraaaaaaaam

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Linda

Hej! åå vilket spännande yrkesval:) Det tror jag alla gånger att du skulle passa som. Ha det toppen! Kram Lindis. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-03-23 @ 09:25:32
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/
Banan inskickad av: Anonym

Men vaddå inte fasta tider? Det har dom väl?. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-03-24 @ 20:29:53
Banan inskickad av: Emelie

Men vaddå inte fasta tider? Det har dom väl?. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-03-24 @ 20:30:47
URL: http://www.foxinabox.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0