20 mars-09, Leo 6 veckor..

Hejsan!!

Idag har det hänt en del :P
Matade Leo med vatten inatt för att vi ska försöka vänja av honom vid att äta på natten. Det gick ganska bra :P men vattnet tog lång tid att göra och under den tiden vart leo rasande!! haha.. Har nog aldrig hört ungen skrika högre. Stackarn.. Men sen när han fick vattnet gick det ganska bra.. Han var lite grinig i eftersom det inte var den där goa mjölken ;) haha.. Men det gick ner lite och sen fick han nappen och sov ändå till 9 :D.. Med lite gnäll vid 7.30 tiden.. Då han fick vattnet var klockan 5 och senaste gången jag matade honom innan det var klockan 1.. Helt fantastiskt om han kan hålla sig under natten lite längre sen!! :D..

Idag var Emil här och hälsade på. Vi var och skrev på faderskapsintyget och skrev på att vi ville ha gemensam vårdnad så nu är allt sånt fixat!! Göttans :D.. Sen kom mamma hem och så har jag ätit lite pluggat :D.. Skönt att mamma kom hem lite tidigare :-)..

Nu har jag gjort klart psykologin nästan och så håller mamma på med mat där nere.. Hon skulle bara förbereda sa hon men verkar vara mycket att förbereda.. Hon har varit där nere jättelänge!! haha.. Och hon som sa att hon skulle jobba med sitt arbete.. :P Det har hon inte hunnit med så mycke:P haha..

Min ängel ligger fint och sussar bredvid mig nu :D.. Han är verkligen det sötaste som någonsin funnits!! Hur kan man bli så perfekt?

Nee nu ska jag sätta igång med plugg igen!! SUCK!!!
Men imorgon ska vi kolla på japanska trummare på teaterna :D Det ska bli kul!!

Kräm och kakor!!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

Bra trummor! :)

Kraam. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-03-21 @ 21:32:47
URL: http://www.foxinabox.se
Banan inskickad av: Linda

Hur va trummspelningen??KRAAAM. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-03-22 @ 08:45:14

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0