13 mars-09 snart 14e, Leo 1 månad och 1 vecka..

Hej hoj!

Sitter här i natten och tråkar.. Kan inte sova.. Bläää funderar att gå ner till tv:n där händer det iaf något intressant.
Blev på riktigt dåligt humör nu på kvällen! Vet inte varför..

Blir inge firande av farmor imorgon iaf förmodligen.. Hon har tydligen åkt in på sjukhus för att hon har kaliumbrist eller nåt..
BLÄÄ på det med!

Leo är världens sötaste som vanligt och han är så fruktansvärt älskad av mig!! Att en sån liten människa kan betyda så mycket? Hoppas jag kan ge honom ett underbart liv för han förtjänar det bästa!

Tjejkväll med linda var kul även om vi pluggade som vi hade sagt att vi ABSOLUT INTE skulle göra för en gång skull :P haha.. Det får bli efter studenten som vi håller fingrarna från datorerna och plugget ;-) haha..

Till slut vill jag bara säga BLÄÄÄÄÄ
och hade jag inte haft Leo hade saker nog varit tusen gånger värre just nu än dom är!

Kraaam

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

Med denna filmen kommer du bli lite gladare! Tror jag!



http://www.wimp.com/winningseriously/. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-03-13 @ 23:47:33
URL: http://www.foxinabox.se
Banan inskickad av: Linda

HAHA aa fan att vi alltid måste pluggat igår:P men men..Filmen var hur bra som helst i alla fall:D vi ses imorn på vipdip mötet:))KRAAAM. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-03-14 @ 14:46:10

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0