23 juni-09, Gråtande.

Hej hej!!

Ligger här och gråter..
Jag är så lycklig som har min son.
Min levande, friska och fina son.
Läste om en tjej som hade fött en dotter.
Dottern som kom ut var död, fast det visste hon innan hon födde Emilia. 
Emilia var det som dom döpte sin dotter till.
SÅ jävla sorgligt. Att det får hända ens.
Kan inte tänka mig in i den sitsen. Tänk om min älskade Leo hade blivit född, död.
Hur klarar man av något sådant?
Tårarna slutar inte rinna på mig nu.
Hur fan klarar man av en sån sak?


http://hormonmonstretlina.blogg.se

I mars iår födde hon och förlorade sin lilla flicka.

Blää..
Ansa sluta tänka på det nu!
Leo är frisk.
Han lever.
JÄVLA ORÄTTVISA VÄRLD!

Mamma älskar dig mest i hela världen Leo.
DÖ aldrig.
Inte före mig iaf.

Godnatt..
Eller nåt..
Kommer inte kunna sova xD..

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Anonym

Hej!



Jag kikar runt lite.

Ska vi bli bloggvänner och länka varandra?

Kanske adda på bloglovin?

Vill sprida runt alla bra mammabloggar som finns.



Kram Sandra!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-06-23 @ 19:20:28
URL: http://sandram.webblogg.se/

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0