27 juli-09, Alingsås AGAIN!

Freddy tycker Ansa är bäst och mysigast. <3

Jaa, så går det när man  ska skriva blogg och lämnar fönstret uppe?
Tycker du är bäst och mysigast med hjärtat!

Följde med Freddy hem igår, blev snabbt beslutat.. Orkade inte vara hemma själv och ville vara med honom.
Så idag ska vi väl åka till kungsbacka igen lite senare än planerat.. Våra planer ändrades förut.

Kanske ska träffa Freddys bror : )
Annars vet jag inte vad vi ska hitta på.. Men leo har vart en bråkig bäbis imorse! :P

Kan man träna på att inte göra dom bortskämda än?
Eller när ska man börja med det?

KRam

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Leghumper

Du är min underbaraste. <3 Härligt att du är med mig. :). Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-07-27 @ 20:27:45

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0