9 juli-09, Börja träna!

Hej hej!!

Idag har jag kommit igång med träningen, får hoppas jag orkar hålla igång med det nu!
Har skrivit avtal för ett år frammåt, så nu gäller det bara att gå dit!
Men verkade vara ett jättebra och mysigt ställe och dom ställer upp mål för en och hjälper en jättemycket.
Snälla Ansa, fortsätt med det här nu!
3 ggr i veckan ska jag gå och man tränar i en halvtimme ungefär. 

Nu jävlar ska jag komma igång :@
Mamma har också skaffat medlemskort och ska hänga med. Men får lösa det på något sätt med Leo vakt. 
Någon som känner att dom vill ställa upp? haha xD

klockan är nu 14:40 och jag har inte fått i mig någon frukost än :/ NOT GOOD!
Men är inte ett dugg hungrig typ.
bara två dagar kvar :D Sen är det lördag! 
Och snälla GUD, låt det där hålla i sig nu med!

Tror inte på gud men vid sånna här tillfällen får man faktist ta till även honom/henne.

Nepp nu ska jag gå upp och kolla till min sovande bebis!!

KRAM!
<3

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0